Waar kunnen wij u mee helpen?

Start dropdown content

Herhaal medicatie

Voor medicijnen die u één- of driemaandelijks herhaalt, kunt u de lege doosjes rechtstreeks afgeven bij uw apotheek. Dit kan ook tijdens afwezigheid van uw huisarts.

De volgende werkdag na 16.00 uur staan deze medicijnen bij uw eigen apotheek voor u klaar. U kunt ze zo nodig laten bezorgen. Vraag alleen bij uitzondering telefonisch een recept aan bij uw huisarts.

Herhaalrecepten via internet

De apotheker vraagt akkoord van de huisarts en u kunt het de volgende werkdag na 16.00 uur ophalen.

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Afspraak maken

Als u bent ingeschreven als patiënt bij huisarts S.A.H. Geerits kunt u online de afspraak inplannen via Mijngezondheid.net of op werkdagen telefonisch een afspraak maken van 8.00 - 16.30 uur op telefoonnummer 0344-634 151.

Afspraak maken

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

BeterDichtbij - veilig appen

Direct in contact met uw eigen huisarts

Veilig en makkelijk appen via BeterDichtbij

De huisartsen van uw huisartsenpraktijk  zijn makkelijk bereikbaar via BeterDichtbij, een veilige app waarin u uw praktische en medische vragen kunt stellen. Gewoon via de eigen telefoon of computer, zodat alles ook nog eens rustig na te lezen is.

Lees verder

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
sluiten

MijnGezondheid.net

Regel uw gezondheidszaken eenvoudig online

MijnGezondheid.net en MedGemak bieden de mogelijkheid om o.a. online afspraken te maken bij uw praktijk, online vragen te stellen middels een e-Consult en uw medische dossier online in te zien. Zo heeft u altijd en overal inzage in uw eigen gezondheid.

Makkelijk en betrouwbaar!

Voor meer informatie: ga naar www.mijngezondheid.net

 Uw privacy staat voorop.

Uw gegevens in MijnGezondheid.net en MedGemak zijn goed beveiligd door de koppeling met uw DigiD account. Geef uw inloggegevens nooit aan anderen. 

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Tip of klacht melden

Over Huisartsenpraktijk Geerits

Welkom op de website van huisarts Geerits. De volgende huisartsen werken in onze praktijk:

  • Huisarts S.A.H. Geerits
  • Huisarts I. Zwarts- Knoester

 

Onze praktijk is gevestigd in het gezondheidscentrum "Eerstelijns Centrum Tiel" (ECT). Op deze website vindt u o.a. informatie over;

  • De praktijk, openingstijden, adres en telefoon.
  • Informatie over het het maken van een afspraak.
  • Informatie over spoedeisende hulp in de avond, nacht en weekeinden.
  • Verwijzingen naar betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekte.

Heeft u een tip, compliment of klacht? klik hier voor meer informatie.

Heeft u vragen of opmerkingen over de website of onze praktijk? Laat het ons weten! Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn heeft telefonisch contact onze voorkeur.

Openingstijden

Qualizorg

Neemt u ook deel aan het onderzoek?

Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen met onze huisartspraktijk en onze medewerkers. Daarom neemt onze praktijk deel aan een onderzoek dat uw ervaringen meet. Deelname aan dit onderzoek is vrijwillig en volledig anoniem. Wij stellen uw deelname in het belang van verbeteren van onze zorgverlening natuurlijk erg op prijs! Graag vragen wij u om deel te nemen aan dit onderzoek.

Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Handig om te weten

Regel uw gezondheidszaken eenvoudig online

MijnGezondheid.net en MedGemak bieden de mogelijkheid om o.a. online afspraken te maken bij uw praktijk, online vragen te stellen middels een e-Consult en uw medische dossier online in te zien. Zo heeft u altijd en overal inzage in uw eigen gezondheid.

Makkelijk en betrouwbaar!

Voor meer informatie: ga naar www.mijngezondheid.net

Uw privacy staat voorop.

Uw gegevens in MijnGezondheid.net en MedGemak zijn goed beveiligd door de koppeling met uw DigiD account. Geef uw inloggegevens nooit aan anderen.

Oefenen met digitale zorg in de bibliotheek
Je kunt steeds meer regelen met de computer, smartphone of tablet bij je huisarts of het ziekenhuis. Gewoon vanuit je eigen huis.
🔷 Een vraag stellen aan de dokter.
🔷 Een herhaalrecept aanvragen.
🔷 De uitslag van je onderzoek bekijken.
🔷 Videobellen met de dokter.
Vind je dit lastig en wil je dit leren? Dat kan in Bibliotheek Rivierenland in Tiel. De lessen zijn in kleine groepjes, met veel begeleiding en een fijne sfeer. Om mee te doen, hoef je geen lid te zijn van de bibliotheek.
Bekijk hier de Youtube video.
Wil je meer weten? Ga langs bij de bibliotheek: Rechtbankstraat 3 in Tiel (cultuurgebouw Zinder) of bel: 0344 – 639940.
Uw mailadres voor verwijzingen en uitslagen ziekenhuis

Verwijzingen naar specialisten in het ziekenhuis maakt de huisarts al vele jaren via ZorgDomein. U krijgt dan van uw huisarts bericht over de manier waarop de afspraak in het ziekenhuis tot stand zal komen. Dit bericht wordt gemaild of op papier aan u meegegeven.

Sinds 20 januari 2022 worden ook aanvragen voor bloedonderzoek of röntgenfoto’s via ZorgDomein aan het ziekenhuis gemeld. Om de juiste informatie beveiligd naar u als patiënt te kunnen mailen, hebben wij uw mailadres in combinatie met uw mobiele telefoonnummer nodig. Door dit aan u te mailen wordt papier bespaard en u hoeft ook niet naar de praktijk te komen om het op te halen.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw mailadres en mobiele telefoonnummer aan de assistente van uw huisarts door te geven aub? Alvast hartelijk dank.

ECT Teisterbant, Dodewaardlaan Tiel

Voor bloedafname maakt u een afspraak via de website van het ziekenhuis. Hier vindt u ook de openingstijden.

www.ziekenhuisrivierenland.nl/prikpoli

Lees meer

Toestemming uitwisseling medische gegevens

Geeft u toestemming tot uitwisselen van uw medische gegevens tussen andere zorgverleners? Hier vindt u het formulier en bijbehorende informatie. U kunt het formulier online invullen of printen en ingevuld afgeven bij de praktijk.

Klik hier

Kunt u een afspraak niet nakomen? Belt u ons dan minimaal 24 uur van tevoren om de afspraak af te zeggen of te verplaatsen. Doet u dat niet? En verschijnt u niet op uw afspraak. Dan krijgt u een rekening.

Lees meer

Een geneeskundige verklaring is een (schriftelijke) verklaring van een arts, over een patiënt die onder behandeling staat of stond van deze arts. In zo’n verklaring geeft de arts een op medische gegevens gebaseerd waardeoordeel over de patiënt en diens gezondheidstoestand.

Lees meer

Medewerkers

S.A.H. Geerits
Huisarts
I. Zwarts- Knoester
Waarnemend huisarts
P. de Rijke
Huisarts in opleiding
R. Oskam
Praktijkmanager
H. Peeters
Praktijkondersteuner Somatiek
S. Zondag
Praktijkondersteuner Somatiek
I. Doornweerd
Praktijkondersteuner Somatiek
F. van Zanten
Praktijkondersteuner Somatiek
J. van Neerbos
Praktijkondersteuner Somatiek in opleiding
A. Tomassen
Praktijkondersteuner Somatiek in opleiding
H. van den Brink
Praktijkondersteuner GGZ
K. de Boer
Praktijkondersteuner GGZ
B. Zwart
Praktijkondersteuner GGZ Jeugd
A.M. van Zetten
Doktersassistente
K. Heikoop
Doktersassistente
E. Verwijlen
Doktersassistente
M. van der Heijden
Doktersassistente
S. Steenis
Doktersassistente
M. Roberti
Doktersassistente
C. Oorsouw
Doktersassistente
J. van der Burg
Doktersassistente
J. Edingo
Doktersassistente
C. van den Assem
Doktersassistente

Meer informatie

  • De assistente staat u als eerste te woord wanneer u met de praktijk belt. Zij maakt afspraken voor het spreekuur, de huisbezoeken.
    Zij weet het antwoord op veel praktische vragen, bijvoorbeeld over verwijzingen en recepten.
    U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen.
    Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact.
    Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en urgentie van uw klachten.
    De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
    Heeft u meerdere klachten of vragen of denkt u meer tijd dan anders nodig te hebben ( bijvoorbeeld bij psychische problemen)? Geef het aan bij het maken van uw afspraak, we kunnen er goed rekening mee houden in de planning. Wanneer het door ziekte of lichamelijke beperkingen niet mogelijk voor u is om naar de praktijk te komen, dan kan uw huisarts u desgewenst thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, in overleg met u en eventueel samen met de huisarts, of en wanneer een visite gewenst is. De assistente is hiertoe opgeleid en volgt de richtlijnen van onze huisartsen. Het huisbezoek is niet bedoeld als vervanging van het spreekuur of in geval van vervoers- of tijdsproblemen.

  • De praktijkondersteuner is een zorgverlener, speciaal opgeleid
    om de huisarts te ondersteunen en aan te vullen bij bepaalde
    zorgtaken. De meeste taken van de praktijkondersteuner
    liggen op het gebied van chronische aandoeningen.
     Hypertensie (hoge bloeddruk)
     COPD (chronische luchtwegaandoeningen)
     Diabetes mellitus (suikerziekte)
     Cardiovasculair risico management, preventie hart-en vaatziekten
     Astma
     Stoppen met roken
    Bij praktijkondersteuning houdt de huisarts toezicht op het verloop van de behandeling.
    Praktijkondersteuners hebben een vaste overlegstructuur met de huisarts die eindverantwoordelijk is voor hun werkzaamheden.
    Met de praktijkondersteuner kunt u uw situatie uitgebreider bespreken en is er meer tijd om vragen te stellen. Ook is het hierdoor mogelijk om veranderingen in leefstijl beter te begeleiden.

  • POH GGZ staat voor praktijkondersteuner huisartsenpraktijk voor geestelijke gezondheidszorg. De POH GGZ en de huisarts werken samen bij het behandelen en begeleiden van mensen met psychische en (psycho)sociale klachten. De POH GGZ is iemand met kennis van en ervaring in de geestelijke gezondheidszorg en/of het maatschappelijk werk.
    Wat kan de POH GGZ voor u doen?
    In een gesprek brengt de POH GGZ met u uw klachten en vragen in kaart. Ook is het mogelijk dat met u gesproken wordt over de geschiedenis van uw klachten en wat u reeds geprobeerd heeft om van uw klachten af te komen.
    Vervolgens adviseert de POH GGZ u en uw huisarts over een mogelijke aanpak van de klachten. Dit kan een vervolgtraject zijn bij de huisarts zelf, verwijzing naar een andere hulpverlener of instelling  (zoals maatschappelijk werk, een psychologenpraktijk of een GGZ-instelling) of vervolggesprekken bij de POH GGZ.
    De POH GGZ kan daarbij dus helpen door:
    – het verhelderen van problemen;
    – het geven van advies over behandeling en verwijzing;
    – (in sommige gevallen) kortdurende behandeling in de huisartsenpraktijk;
    – nazorg na behandeling in de GGZ.
    – Hoe komt een afspraak bij de POH GGZ tot stand?
    U kunt met uw huisarts bespreken of een gesprek met de POH GGZ voor u zinvol kan zijn. Als dat het geval is, wordt een eerste gesprek met de POH GGZ gepland.  Na het eerste gesprek zal de POH GGZ u en uw huisarts adviseren over een vervolgtraject.

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent